meloz

Alla inlägg den 26 maj 2015

1#

Av - - 26 maj 2015 18:07

Hej! Jag har haft likande bloggar förut men har raderat dom på grund av olika saker som jag inte tycker att jag ska behöva ta up i den här bloggen. Om du har läst min presentation så vet du att jag skriver vad jag själv tycker och känner, du vet även att jag förblir anonym. Jag kommer ändå att skriva om mig och mitt liv, det är lixom det den här bloggen går ut på. På den här bloggen kommer du att få läsa om mitt liv som några, eller ingen annan vet om mig. 


Vill du att jag ska lägga till någon gästbok eller liknande så är det bara att säga till så ordnar jag det!


Om du mår dåligt själv vill jag, med hjälp av bloggen, att du inte ska känna dig ensam. Det är inte bara du som mår så som du gör. Mår du dåligt finns det alltid någon som bryr sig och lyssnar på dig. Vill du inte prata med någon som tillexempel kompisar/kurator osv är jag gärna här för att hjälpa dig. Ger inte ut min egen kik/skype osv men jag skulle jättegärna kunna skapa en kik speciellt för er som vill ha hjälp.


__________________________________________________________________________________________________

I veckan har jag mått väldigt dåligt. Rykten om mig sprids i skolan, som verkligen inte är sanna. Dessa lögner som sprids får mig att trivas mindre i skolan. Jaghar aldrig varit riktigt trygg i skolan men detta gör så att jag bara mår sämre och sämre. Mitt mål i skolan är att få E i alla ämnen. Det har jag klarat av ändå sen jag började få betyg. Jag har även väldigt höga betyg, vilket är väldigt bra. I tillexempel bild har jag B och skulle ha haft ett A om jag pratade mer. Det är så i alla ämnen, ''pratar du mer så kan du få högre betyg''. Tack som fan till alla er i min skola då, tack så jävla mycket. Eftersom att ni gör att jag mår dåligt tar jag ingen plats alls. Jag bara sitter där och är tyst, det känns knappt som att någon vet att jag är där. Jag skulle lika gärna bara vara hemma. Fast det skulle förstöra min framtid och så långt låter jag inte det här gå. 


De senaste veckorna har jag inte känt mig som mig själv faktiskt. Jag har tillexempel börjat läsa böcker och nästan helt slutat att se på serier och filmer. Jag håller just nu på att läsa en bok som heter ''Virtuell våldtäkt''.

  Har inte boken hemma och jag vet inte riktigt varför. Jag brukar läsa i boken just innan jag lägger mig och en liten stund på dagen. Boken handlar om verkliga berättelser. Det är ett par tjejer som pratar om när dom skickade nakenbilder på sig själv till okända män över internet, dels för att det ville ha ''bekräftelse'' om att dom skulle vara fina och duga till något. Att vara tjej tycker jag själv personligen inte att det är lätt. Man har som en mall om hur man ska se ut, även killar. Tjejer ska vara väldigt smala, stor rumpa, stora bröst och långt hår. Även mycket smink. Killar verkar ska vara muskulösa, långa och populära. Jag följer verkligen inte den mallen. Jag är mig själv och jag önskar att andra vågade det. Visst, det är jobbigt att vara sig själv pga mobbningen men jag tror det kommer att vara värt det tillslut. 

__________________________________________________________________________________________________


Har inte tid att skriva ett längre inlägg idag tyvärr. Jag ska städa och hålla på med annat. Imorgon är vi hemma och arbetar. Tack vare det får vi in 100:- att ge bort till Nepal, vilket är väldigt bra. 



- Stay strong - 


Presentation


Välkommen till min 'dagbok!'
Jag förblir anonym.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Finaste färgen på hår?
 Blont
 Svart
 Brunt
 Rött
 Blått
 Rosa
 Lila
 Orange
 Grönt
 Annan..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards